خدایا آسمانت متری چند؟

خدایا آسمانت متری چند؟

وقتی خودت را باور کنی

و روحت را الهی و گرانمایه ببینی ,

خود به خود موجودی می شوی

که می تواند معجزه بیافریند.

آخرین نظرات
نویسندگان

سجده گاه نماز.....

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ

خدا کند که رضایم فقط رضای تو باشد

هوای نفس نباشد همه هوای تو باشد

خدا کند که گذارت فقد به منظر چشمم

که سجده گاه نمازم به جای پای تو باشد...

  • پرستو

نظرات  (۱۲)

خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خلق و خوی او می بینی
با دیده ی جان محمدی دیگر را
میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک باد.
  • 囧فاطمه......... .
  • سلامممممممممممم به معلم خوبم............
    به معلم گلم............
    به معلم مهربووووووووووونم............
    سلام عزییییییییییییییییزم............
    پاسخ:
    سلام..........
  • 囧فاطمه......... .
  • سلام سلام سلام;-)
    خوبین خانوووووووم؟دلم براتون تنگ شده.......  .
    پاسخ:
    سلام خانم ..........
  • 囧فاطمه......... .
  • سلام خانووووووووم جوووووووونم...........  .

    پاسخ:
    سلام فاطمه جونم.......
  • 囧فاطمه......... .
  • سلاااااااااااااااااااااااااااا مممممممممممممممممممممممممم،
    پیش خودم گفتم شما که فقط پیامامو تایید میکنید 
    ولی جواب نمیدید باید یه کاری بکنم. کلی فکرکردم و 
    در اخر تصمیم گرفتم ازین ب بعد هر بار اومدم توی 
    وبتون سلام بکنم. جواب سلامم که میدونید واجبه 
    دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان ...
    راستش یه موقع هایی نمیرسم ...

    اگه به وبم سر بزنم حتما جواب میدم ...
  • 囧فاطمه......... .
  • مردم این روزها قیمت هرچیزی رو میدونن ولی ارزش هیچی رو نمیدونن........
    خــدایـــــــــا . . . .
    دستانم را زده ام زیر چانه ام ،
    مات ومبهوت نگاهت میکنم ،
    طلبکار نیستم ،
    فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی بامن ؟!
  • 囧فاطمه......... .
  • هیچکس نفهمید که خدا هم تنهاییش را فریاد میزند؛
    "قل هو الله احد"............ .
  • 囧فاطمه......... .
  • خدایا دستم به آسمانت نمی رسد،
    اما تو که دستت به زمین می رسد،
    بلندم کن............. .
  • 囧فاطمه......... .
  • از یاعلی تا باعلی یک نقطه کم دارد ولی...
    یاعلی گفتن کجا و باعلی بودن کجا...
  • 囧فاطمه......... .
  • گریه شاید زبان ضعف باشد...
    شاید کودکانه!…
    شاید بی غرور...
    اما هروقت گونه هایم خیس میشود،
    میفهمم نه ضعیفم،نه کودکم...
    بلکه پراز احساسم...
    پاسخ:
    خدایا !
    مرا همین بس که بنده تو باشم
    و همین فخر مرا بس که تو رب من باشی
    تو آنی که من دوست دارم
    مرا نیز آن کن که تو را دوست می دارم

    ( امام علی ع)
  • 囧فاطمه......... .
  • به خدا گفتم بیا جهانو قسمت کنیم!…
    گفتم : آسمون مال من…ابراش مال تو!…
    دریا مال من...موجاش مال تو!…
    ماه مال من...خورشید مال تو!…
    خدا خنده ای کرد وگفت : 
    " تو بندگی کن…همش مال تو...حتی من!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی